NEWSLETTER - promocje, akcje serwisowe - SUBSKRYBCJA
Aby otrzymywać powiadomienia o nowych, atrakcyjnych promocjach i akcjach serwisowych organizowanych przez Lipski B.S. oraz firmę FORD prosimy o podanie swojego aktualnego adresu e-mail.
Twój adres e-mail:



Rezygnacji z subskrybcji można dokonać w każdej chwili korzystając z linku załączonego do każdego wydania naszego newslettera.


Zakup samochodu - doradztwo
Naprawy mechaniczne
Naprawy popularne
Serwis ogumienia
Serwis pojazdów dostawczych
Naprawy nadwozi
Części i akcesoria
Sprzedaż hurtowa częsci
Klienci flotowi
Ubezpieczenia
Multimedia / Nasze filmy
Kontakt
Promocje


Powiększ mapę
LIPSKI B.S. Sp.z o.o. Sp.k.
Autoryzowany Dealer

01-163 Warszawa
ul. Jana Ostroroga 20
tel. (22) 49-22-222
e-mail: lipskibs@lipski.pl
czynne w godzinach:
pon.-pt. 7.00 - 19.00
sobota 8.00 - 14.00
Jak do nas dojechać - mapka
Holowanie 24h - 604 794 325




Klienci flotowi


Wraz z Ford Polska mamy przyjemność ogłosić I edycję programu rabatowego
na części eksploatacyjne dla Klientów BSC.

Dodatkowy rabat oprócz gwarantowanego 10% zawartego w umowie wynosi 7% - 9%.

Program obowiązuje do 31 grudnia 2017 r. Szczegóły uzyskacie Państwo
w Dziale Obsługi Klientów Flotowych - BSC.


 
Business Service Club to pakiet produktów i usług posprzedażnych przygotowany specjalnie dla Klientów Flotowych Forda.

Business Service Club zapewnia profesjonalną opiekę serwisową nad firmowymi samochodami. Program BSC, w oparciu o Autoryzowanych Dealerów Forda, gwarantuje szybką pomoc w każdym miejscu Polski.
BSC umożliwia też zoptymalizowanie kosztów użytkowania floty i ustalenie na stałym poziomie kosztów jej serwisowania.

Udział w Programie to pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii Forda. Tym samym BSC gwarantuje bezstresowe użytkowanie floty samochodowej. Business Service Club dotyczy nowych i eksploatowanych samochodów.

Uczestnictwo w programie Business Service Club to szereg korzyści i przywilejów wyłącznie dla członków BSC.
  • Profesjonalna opieka posprzedażna
  • Przewidywalne koszty serwisu
  • Opieka Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym
  • Dedykowane osoby do obsługi Klienta w każdym serwisie BSC
  • Pierwszeństwo w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu
  • Wydłużony czas pracy serwisów (pn.-pt. 07.00-19.00, sob. 08.00-14.00)
  • Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci dealerów BSC
  • Jedna zbiorcza faktura miesięczna z terminem płatności od 14 do 30 dni
  • Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej
Pakiety BSC

W ramach BSC do wyboru są 3 opcje serwisowe. Dzięki temu można łatwiej dopasować program do potrzeb, oczekiwań i możliwości firmy.
  • Pakiet serwisowy Gwarant - ryczałtowa forma rozliczeń w postaci miesięcznej raty
  • Pakiet serwisowy Opieka - usługa rozliczana na podstawie bieżących kosztów opartych na jednolitych założeniach serwisowych w sieci BSC
  • Pakiet serwisowy Twój Wybór - usługa serwisowa rozliczana na podstawie indywidualnie ustalonych zasad między Dealerem a Klientem
Zasady uczestnictwa w programie

Uczestnikiem programu Business Service Club może zostać każdy Klient Flotowy zarejestrowany w bazie danych Ford Polska, który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem Forda uczestniczącym w Programie.

Dowodem uczestnictwa w Programie są Karty Członkowskie, wystawiane przez Ford Polska na pojazdy nowe oraz będące w posiadaniu Klienta (zakupione u polskiego Autoryzowanego Dealera Forda). Więcej informacji można uzyskać na stronie http://www.ford.pl/Serwis/Business_Service_Club

Kontakt w sprawie programu Business Service Club:

Tomasz Końsko
Kierownik działu BSC
e-mail: t.konsko@lipski.pl
tel. 694-445-539 lub (22) 49-22-279
fax: (22) 49-22-220
      Beata Gorońska
Zastępca kierownika działu BSC
e-mail: b.goronska@lipski.pl
tel. 664-031-165 lub (22) 49-22-278
fax: (22) 49-22-220


Sebastian Dziubak
Koordynator ds. BSC
e-mail: s.dziubak@lipski.pl
tel: 49-22-276
         



STRONA GŁÓWNA  |  O NAS  |  ZAKRES USŁUG  |  KLIENCI FLOTOWI  |  KONTAKT  |  POLITYKA PRYWATNOŚCI  |  FACEBOOK - dołącz do nas  
   Lakiernictwo samochodowe  |  Naprawy powypadkowe  
Lipski B.S. - 2012




Usuwanie farb i lakierów
Wykonanie serwisu P.M.